oj..

nu har jag inte bloggat på hundra år, så nu börjar jag igen.
i förrgår så var min bus sen för ovanlighetens skull [ironi] men denna gång Väldigt sen.
jag missade precis tåget och fick ta ett senare, sen kom jag fram till kungsbacka och Alexandra hade
missat bussen och pendel även om hon hann med det tidiga tåget, så vi gick till skolan.
tyvärr fick vi för oss att vi skulle ta en genväg över ängen, och med all snö som låg där, blev det ingen genväg..
igår stannade vårat tåg halvvägs till kungsbacka, i ungefär 100 år. så vi väntade på nästa buss, istället för att gå,
till skolan, i ca -10. Får inte glömma öppet hus som var förra veckan, jag blev väldigt besviken på de som satt där
nere och skulle ta hand om de som skulle kolla på skolan. De skötte inte det så bra, genom att säga nästan bara
dåliga saker om våran skola , tror jag inte det kommer vara så många som väljer skolan tyvärr ..
Jag gick ner och pratade med en som hade suttit och pratat med några, och hon undrade lite saker om estet musik.
När jag hade berättat så sa hon att vi var de enda som sagt bra saker om skolan. Det tyckte jag var lite tråkigt.
Idag är det onsdag, och vi får sovmorgon tills 1, men jag gick upp tidigt idag ändå för att jobba med alla arbeten
vi har fram tills jul. Det är bara att jobba på. Just nu är bara jag , katten och sköldpaddan hemma, men snart kommer
nog mamma hem från tandläkaren och pappa kommer hem vid 5 från USA, har saknat honom! PussHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0