dag fyra sent, dag 5

igår hade vi konsert för typ tre personer + antita och filmkameran. det gick väl sådär,
jag hade inte lärt mig instrumenten riktigt ordentligt, men jag får hoppas att ingen hörde det.
annars gick det riktigt bra, alla hjälptes åt att flytta grejer från det lilla musikrummet till stora salen.
Alla var jätte duktiga, stolt över alla :) vaktis filmade alltihopa och filmen ska föras vidare till mickeman.
den ska sen visas på öppet hus, piiinsamt.. men men, idag ska vi inte göra något speciellt, bara ha
en nästan vanlig dag. men sen efter skolan ska jag till björkö med karin lager, mysigt.
imon åker min pappa till usa i två veckor, så missar när han åker .. lite tråkigt, men han klarar sig.
nu har jag inge mer att skriva, kommer nog skriva mer om idag.
cassandra och elinda igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0