hej lill-blogg

som jag sa innan så hade vi bara musik idag,
det var jätte kul, men väldigt svårt att lära sig instrumenten... hmmm, det kommer nog inte gå så bra imon.
först hade vi musik med bara elin och ulf eller som alexandra nu börjat kalla honom, Uffe! haha,
han ser inte riktigt ut som en uffe, men visst. det var kul, och sen så kom johan. honom har vi inte träffat innan,
han är trumlärare och han var jätte duktig på trummor, jätte kul att se honom spela med.. man såg verkligen
att han tyckte om att spela trummor. trevlig var han också :) vi övade på våra egna solo låtar, och alla
låter riktigt bra! i alla fall vad jag tycker! det är nästan alltid roligt med utmaningar, men vissa är svåra i början.
jag ska t.ex. spela gitarr på en låt och sen piano på en annan. det är jätte svårt, och jag ska kunna det imon.. ska nog träna lite ikväll med. imorgon en liten mini konsert kl 2 och pappa kanske kommer och lyssnar, så jag måste
vara jätte bra så han inte slänger ut mig från huset ;) haha, okej nu måste jag öva,
en söt bild på mig och lovisa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0